Hluhluwe naar St. Lucia - Reisverslag uit Hluhluwe, Zuid-Afrika van Jeroen Jansen - WaarBenJij.nu Hluhluwe naar St. Lucia - Reisverslag uit Hluhluwe, Zuid-Afrika van Jeroen Jansen - WaarBenJij.nu

Hluhluwe naar St. Lucia

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

19 November 2016 | Zuid-Afrika, Hluhluwe

Na het ontbijt vertrokken richting St Lucia aan de kust. Mooie route door een natuurreservaat. Overal staan borden pas op voor overstekende nijlpaarden, krokodillen, olifanten etc. Omdat we al vroeg op pad waren en het een kort stukje was waren we er al rond 10 uur. We konden meteen onze kamer in omdat er geen mensen die nacht ervoor waren. Spullen uit de auto en we kregen door de van herkomst Duitse dame een uitgebreide uitleg wat er was te doen in St Lucia. Doordat ik (Audrey) al een paar dagen flink migraine heb wat rustig aan gedaan. We zijn even naar het strand geweest. Heerlijk warm water in de Indische oceaan. En natuurlijk was Saphira niet te houden toen ze het zwembad had gezien die moest echt uitgeprobeerd worden. S avonds nog wat gegeten in het dorp en daarna een lekker kopje thee op de veranda.